2014. július 29., kedd

Első díjam

Köszönöm az 1. díjam Vivian D.-nek! :) <3




Szabályok: 
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
  • Az barátaim szerint vicces vagyok, vagyis az a típus, aki mindig pörög, és gyakran a társaság lelke.
  • Imádok fotózni, de azt utálom, ha engem fényképeznek, vagy videóznak!
  • Sokat olvasok, főleg blogokat, de azért könyvet is bőven.
  • Egyszerűen IMÁDOK....kockulni!:D Tényleg, rengeteget szoktam telózni, meg gépezni!:D Nem nagy dicsőség, de ez van!
  • Legtöbbet a YouTube-on lógok. Rengeted sok kedvenc videósom van!:D
  • Uhh még csak a 6.-nál tartok..><
  • Hirtelen haragú vagyok, viszont nem vagyok haragtartó. Tényleg bármivel könnyen felidegesítenek, és rögtön már a magas c-n vagyok, de kb 10-15 perc múlva már túl is vagyok rajta.
  • Szeretek biciklizni, szinte mindenhova azzal megyek.
  • Van egy húgom.
  • Imádom, de tényleg rettenetesen oda vagyok a horror filmekért. Nem tudom miért, de egyszerűen felpörget és ..ahw!
  • Nagyon sokféle a zenei ízlésem..szinte minden zenei stílust csípek, kivéve a Metal, meg az ehhez hasonlókat..
Válaszok:
  • Milyen történet érdekel leginkább? (romantikus, fantasy...)-mikor melyik. Szeretem a romantikusat is, a horror történeteket, de a akciót is:)
  • Milyen magas vagy?-Nem tudom...kb 168-170:D
  • Hány blogot olvasol? (nagyjából)-Most jelenleg csak kb 3-at, 4-et.
  • Kedvenc dalod?-Most pillanatnyilag Jessie J ft Ariana Grande&Nicki Minaj-Bang Bang
  • Dal, amely segít a nehezebb ídőkben?-Pharrel Williams-Happy...meghallgatom és egyből vidámabb leszek:)
  • Egy személy, aki inspirál?-Shakira, Eleanor Calder, Danielle Peazer
  • Legcikibb történet, akár rólad, akár egy barátodról?-Hm...Egyszer még 1.-be, vagy 2.-ba, lebuktam azzal, hogy házit csináltam a WC-be. Nem fejeztem a szünetben, becsöngettek és mikor bementem a terembe mindenki engem nézett. Én meg álltam a kezemben a könyvel, meg a tolltartóval:D Azóta persze már sokkal profibb vagyok..:D
  • Tört már el csontod?-Hát..nem teljesen eltört, hanem elestem és a könyök csontom elcsúszott, mármint majdnem, hogy nyílt törésem volt:/ Meg egy kis darab is letört a csontomból.
  • Szereted a Wonderwall-t? (Oasis dal)-Imádom*-*
  • Legjobb történet, amit te írtál?-Az szerintem a Help Me című blog, amit sajnos nem tudtam folytatni, mert új fiókot kellett nyitnom.:( De lehet, hogy majd itt folytatom, mert elég nagy sikere volt!:D
  • Szoktál csak magadnak írni?-Nem.

Kérdések:
  • Van kedvenc színészed? Ki az?
  • Ha elmehetnél egy helyre melyik lenne az?
  • Hány éves vagy?
  • Mi inspirált az írásra?
  • Az első blogod története?
  • Kedvenc előadó(k)?
  • Kertes, vagy panel házban laksz?
  • A szüleid kiakadtak, mikor megtudták, hogy blogolsz?
  • Van tesód?
  • Eddig hány blogot írtál (ha befejezett, ha nem)?
  • Van kedvenc YouTubered? Ki/Kik azok?


Akiknek átadom:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Komolyan meglepett, nem hittem volna, hogy benne leszek azon személyek listájában akiknek át adod! Minden esetre nagyon hálás vagyok. Még egyszer köszönöm szépen!

    VálaszTörlés